Fika

Heeeejsan min lilla blogg..

Nu är jag hemma från skolan + shopping i stan tillsammans med Hedvig. Jag hittade en jätte mysig legings tröja som jag ska ha på min födelsedag + lite smycken och Hedvig kom hem med en klocka och kavaj liknade grej mm. Det var en trevlig tur i stan :D

Men nu som rubriken lyder ska jag på café 60 med enbart tjejerna ska bli kul. Har inte träffat Kim sedan jag åkte till Grekland? sjukt länge sen! Jaime ska på jobb middag o sen blir det väl utgång för hans lilla gäng. Låter jag svartsjuk? VÄNTA bara en vecka kvar sen är det min tur o göra stan glad! :D


Älskar dig amore mio <3!


Kommentarer
Postat av: Dilek Isabelle

Haha omg vad du har VUXIT! shit trodde du hade dött KUSSE BUSSE! :) JA det klart vi skall ses! var skall ni fira dej då? PUSS miss u

2008-08-29 @ 23:48:11
URL: http://izmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0