Hej Sverige.. MEN bara i nån dag!

Hejsan alla hoppas ni har haft det bra hemma i Sverige! Min resa tillsammans med mina underbara vänner var otrolig! Vi var i hersonisos I Kreta och kom till en plats, vi inte riktigt tänkt oss. Mycket galnare än vad vi trodde. Men vi hittade våra hak och och hade en av dem roligaste tiderna tillsammans där nere! En plats att minnas, men kanske inte återvända till. förutom den otroliga värmen och de galna clubbarna, så åkte vi i väg på en trip till Aqua plus där fanns massor av vattenkannor och annat skoj man kunde larva sig på! Sen njöt vi också på star bach där hängde alla clubb ägarna alla som jobba pluss alla andra. FÖRLÅT för att jag skriver så kort. men jag måste faktisk bli frisk från min förkylning och packa inför Turkiet med Jaime på Onsdag!


puss caroline

bilder för båda resorna kommer när jag är hemma från turkland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0