Hemma..

Gud vad allt känns tråkigt finns inget o göra längtar som fan snart är det slut på tråkigheterna och jag får äntligen gå ut och ha lite kul en sån här död fredags kväll. Jaime är ute hedvig är ute Nicole festar osv. Här sitter jag med lilla katten o har den tråkigaste kvällen på länge! Jag vill tillbaka till Turkiet!

Fikan med tjejerna var iaf rolig vi pratade som vanligt om allt mellan himmel o jord och jag åt en jävligt god kyckling sallad med avokado! Det verkar också som om planerna för min födelsedag är ordnad. Nicole är själv hemma så det ser ut som om jag ändå får göra en middag som jag hoppades på! Kul för då kan man sitta där o äta gått och dricka innan utekvällen börjar jag fyller trots allt år på söndagen så vi får ju vänta till 00 på lördag!

Tänkte passa på o tipsa om min absoluta favorit bok just nu Jenna Jameson "att älska som en porr stjärna" den är så grym läste den när jag var i grekland med tjejerna och kunde verkligen inte släppa boken! 600 sidor gick att läsa på knappt en vecka på stranden! Och hon har en så fin personlighet. Jag beundrar verkligen henne trots det hon jobbar med. Hon har varit med om så mycket och är en helt fantastisk kvinna utan att avslöja för mycket!

Lite bilder från grekland har inte ens fått hälften men här en några dåliga iaf.




 vi alla första kvällen

 Jag och Hedvig på Havana

 Hedvigs,Min,och Mathildas goda drinkar!

 Jag,Hedvig, Nicole

Kommentarer
Postat av: kim

Nu är du allt nyfiken va ;)

Tänkte precis på dig! Ser fram emot helgen :) Ska ha med mig min systemkamera till Nicole så vi får en massa fina bilder :D

2008-08-31 @ 19:29:17
URL: http://kimmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0