Söndags ångest.

I dag har jag hunnit med tvätt, städning och mat, självklart med Jaimes hjälp. I kväll är det tänkt att vi ska äta lite kräftor och kolla på en film. Men jaime är väldigt seg och vägrar att öppna ögonen. TRÅKIGT för då kunde jag varit själv i stället. Lite middag kan man sova men jag vill också ha lite uppmärksamhet. Stakars mig. Nej  jag ska skoja men jag är så jävla uttråkad!

Har iaf bestämt vad det blir för middag på min födelsedag och jag tror det blir fläskfilé bakad i ugnen med massa smarriga kryddor. Majs kolvar och morötter som också får stekar i ungen, vitlöksmör till det självklart. Baguetter och en Libanesisk sallad som heter Tabbouleh , där persilja är den största ingrediensen.

Jag ska också bjuda på välkomstdrink, och en bricka med olika pinnar med oliver, mini mozzarella, ölkorv och minitomater.

Tror det blir en riktigt bra 18års middag! Efterrätten funderar jag på o göra en enkel fruktsallad tror alla är jävligt mätta efter middagen.



Kommentarer
Postat av: kim

det låter super :)

2008-08-31 @ 20:44:55
URL: http://kimmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0