Torsdag = ledig?

Hej hej bloggen min:D

I dag är det torsdag vilket innebär att jag inte har någon skola! Så jävla skönt måste jag säga, men i dag blev dte trots allt ingen sovmorgon vaknade halv nio för att äta frukost och sedan dra i väg till veterinären men lilla Nala. Hon skulle ta sista sprutan. Denna gång var pappsen Jaime med också=)  När vi väl var klara o hemma i gen fick vi i oss lite lunch och nu har Jaime dragit till jobbet o jag ligger här i sängen ensam o övergiven.. Nää jag skoja har ju lilla Nala trots allt!

I dag flög det ner lite post till mig i brevlådan bland annat ett kuvert från skolfest.se, där de tipsade om festlokaler till studenten osv. Det var kul o läsa blev nästan lite tårögd, kan inte fatta att jag snart är klar med skolan! Bara ett jobbigt år kvar, och sen börjar verkligheten!

I går var det jobb efter skolan, det är så dött på jobbet nu förtiden ingen har börjat jobba ännu så det var bara jag o en annan kille där som tävlade med varandra. DÖÖÖT. I dag ska jag i väg och jobba igen men får ju passa på så länge det inte är för tungt i skolan. Pengar kan man inte få för mycket av.

Jag har ännu inte kommit på någon lösning på mina födelsedagsplaner. Jag har liksom längtat efter den här dagen jätte länge, i flera år så det känns verkligen som om jag vil göra något speciellt och inte bara gå ut och clubba. MEN vi får se hur det blir tror trots allt att det bara blir en ute kväll. Jag önskar mamma bodde kvar då kunde jag iaf bjuda på middag och lite för dricka.

Är det någon här som vet någon bra hemsida eller företag där man på relativt billigt sätt kan ordna en studentskiva, mössor mm? Jag och Hedvig planerar nämligen att vara de som ordnar med allt de där.


Nu ska jag ta o vila några timmar innan jag drar till jobbet, börjar inte förens fem

Kommentarer
Postat av: kim

ja men det kan du självklart få. Måste bara få ett mail med beskrivning och bilder :D

2008-08-29 @ 15:05:34
URL: http://kimmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0