Två dagar kvar

Om två dagar sitter jag på ett plan med mina absoluta favoriter till varma Grekland! Det kommer bli en händelserik vecka vill jag hoppas och vi kommer ha så kul! när veckan är slut är inte värmen slut för mig inte, då är det min och Jaimes tur för lite romantik i turkiet!  Är bara så glad över allt just nu!

Gårdagen var som planerad väldigt lung och skön. I dag blir dessamma Kim och jag ska ut och kolla lite i stan samt ta en fika. Vi tänkte åka och bada men det sägs att det ska bli regn så man vet ju aldrig. Men 20, måste jag vara hemma för då har jag lovat pappa att vara inne på datan så vi kan se varandra i webb cameran! Han har världens fulaste bild på mig i plånboken, och den bilden måste bort! 

Känns så sjuk jag har en biologisk pappa som inte alls är långt bort! Jag har syskon i samma land och jag har en släkt som inte är så liten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0