<3

Weeeeei jag och hedvig lyckades med vårat projekt arbete som var att göra ett handels bolag som serverade frukost i skolor. Vi slutförde detta i dag och det gick faktikst bra! Första dagen och vi gick redan i plus, pytte lite men ändå! Dagen har annars varit rätt så förkyld. Men bra ändå , men jag sov inte  tillsammans med min älskling på en HEL natt, (haha) så jag längtade som en galning hem!

Måde dok inte så bra när jag väl var hemma som tur var hade Jaime kommit ännu så jag tänkte att jag skulle vila lite. Men det gick inte, är så nervös nu när det bara är två veckor kvar till jul lov, det är fullt upp! Inte ens när jag är hemma och ska få vila så får man ta det lungt. Ni som går i trean förstår nog? Så nu har jag faktiskt suttit och skrivit på min uppsats i stället för att gosa med mig älskling.. Jag får åtgärda honom i natt i stället, ska inte släppa han från mina armar, det kan jag lova.



Ni alla får ha en underbar första advent vecka! det ska jag iaf ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0