BESVIKELSE

Fan, vilken de stänger kl 20.00 backaplan stäng ju kl 16 och det var ungefär då jag kom fram, jag hann inte ens komma fram till H&M innan det stängdes framför ögonen på mig. Det är andra bullar i stockholm, där finns det gallerior som är öppna till 21 på kvällen. Nä mellandagsrean får vänta på mig tills att jag kommit hem. Jag kom faktikst hem med en liten sak iaf från vila, en tunnare brun midje jacka i fusk skin. En svart hade varit ännu bättre men jag är nöjd det var 50% från 550 kr till 275 kr. Det var ju jätte bra=)



Kommentarer
Postat av: Martina

Åh det är så jobbigt när man har vart hos frisören och slängt ut flera 100 och så blir man inte nöjd! Det va jag så trött på så jag klipper mig själv nu för tiden eller så ber jag min bästa vän. Det blir mycke billigare så, och bättre :) Så klipp luggen själv nästa gång hihi

2008-12-28 @ 17:27:27
URL: http://luhtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0