EN CHIWAWA I BEVERLY HILLS

Filmen jag och syran såg var skit bra, fan va vi skrattade den var bland en aV de bästa filmer detta år måste jag säga! jag till och med fick tårar lite då och då. Ja den gav allt en film ska ge späning glädje och sorg!
För er som inte läst eller hört något om denna film så handlar den om en väldigt bortskämd chiwawa som aa får allt den vill och mycket mer, Cloe äter oxfilé till middag och har stora vackra diamanter runt halsen, tills den dagen då en inte lika ansvarig systerdotter får ta hand om voven, Cloe kommer bort i mexico city och inte nog med det hon blir även hundnappad. Inlåst i buren möter hon en vän en shefer som ska hjälpa henne tillbaka till beverly hills där hon hör hemma. Men det är inte så enkelt den ondaste hunden av dem alla är ute efter Cloe labradorens ägare han en plan han vill pressa Cloes familj på miljoner. Nu gäller det för systerdottern att hinna före hundnapparna! Filmen är super bra jag kommer nog tvinga med Jaime på denna när jag kommer hem och om inte annat köpa hem den sen!


Nu har jag hunnit med att jogga i 45 minuter ätit och dushat, nu ska jag åter gå till min familj och spela lite spel. I morgon väntar mellandags rean på mig!

Ha det bra och god fortsättning! <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Lisa

god jul i efterskott ;] eller kan man säga så? ^-^ haha <3

2008-12-25 @ 23:35:45
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0