FRUSTRATION

Efter en ganska så kort dag i skolan tvingade jag med mig Hedvig till Mcdonalds mina förkylda smaklökar ville äta en fett bomb en chesburger, vi satt där och pratade ett tag. Sedan var det dags för oss båda att dra vidare till jobb.
Jag var jätte osäker på om jag skulle orka hela dagen på jobbet eftersom man blir så seg när man är inne i en förkylning. Men jag orkade faktikst en halv timme längre än vad jag skulle till och med. Anledningen till det var nog för att jag fick göra lite roligare saker ön vanligt, ringa på påminelser, weeeei. Sen så skyndade jag mig hem för att  hinna ta ett bad och snygga till mig lite innan älsklingen kom hem.

I dag ängnade jag yttligare någon timme åt min uppsats, känns nästan som om jag glömt bort alla andra viktiga skoluppgifter. Men den kommer bli bra iaf, (trots att skriver som en kratta här på bloggen). Jag intervjuva min ena chef angående hennes bröstcancer eftersom det är just det jag skriver om i min uppsats. Intervjuvn blev bättre än förväntat jag fick arbetade och underbara svar. Jag blev helt könslomässig när jag läste vad hon svarat på mina frågor. Kanske kan lägga upp något här sen.

I morgon så kommer jag att somna ensam i sängen min amore ska nämligen åka iväg med jobbet en natt, vart vet dem inte det ska tydligen vara en överaskning. Det känns inte alls kul! Han måste tydligen ha kavaj, badbyxor och joggingkläder. Hmm jag undrar vad det planerar? Kommer iaf kännas tomt här i morgon.

Nu ska jag försöka sno min älskade pojkvän från datan och ängna lite tid med honom innan vi somnar för natten. Jag börhar överdrivet tidigt!

 

MUUUVA!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0