GOD MORGON

Kunde fan inte somna i går för dte första låg jaime åt fel håll i sängen plus på fel sida och han vägra flytta på sig. Sötnos. Sen så låg jag bara och funderade på vår projekt redovisning, Herr Hoffman han är ingen o leka med. Usssh jag vill inte hatar redpvisningar när man inte vet vart man har läraren. Alltså vårt arbete är enligt mig själv MVG material men det kan ju vara så att han inte tycker de och då blir jag inte glad ska jag säga er.

Nu är jag iaf uppe som tuppen, Sitter med datorn och äter frukost i en underbar tystnad! Jag valde att gå upp lite senare i dag eftersom att vi har spanska på morgonen, jag brukar faktikst gå på den lektionen för jag vill liksom lära mig. Men i dag så orkade jag inte plus att jag inte gjort läxan. Jag ska nog åka snart ändå eftersom det är lite som ska fixas inför redovisningen.

I dag ser det ut så här. Först ska jag till skolan redovisa skiten, Ha lunch och sedan ska jag gå och byta min klänning tror jag! Sen ska jag jobba i ett antal timmar, kanske ta en öl efter jobbet om någon är på? Sen ska jag hem där det väntas gäster Jaimes pappa fyller nämligen år idag!


GRATTIS JAIME (Dem heter llikadant)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0