GOD MORGON

Jag har fått världens skönaste sömn i natt, öronen fick verkligen vila från gårdagens ståhej. Nu har en sen frukost ätits upp, lax och lite annat gott från julbordet. I dag är det väl en slapp dag för de allra flesta och då passar bio perfekt! Jag och min kära syster ska gå och se på "en chiwawa i beverly hills" i dag. Den verkar jätte rolig erfekt för oss tror jag då min syster är 9år. Men jag  återkommer mer om filmen då jag sett den. 

Lite bilder från gårdagen! Tyvärr hittar jag ingen bild som visar min vackra klänning från Nelly, men jag ska leta!

 
Jag och Leyla                   Jag syster


Förrätterna

 Den goda campange drinken jag gjorde
Jaqueline öppna mest klappar

Vi spelar Disneyspelet!

WEEEIII Snart är det nyår!!


Kommentarer
Postat av: Leyla

FYFAN vad ful bild på mig, ser ut som värsta fettokisen

2008-12-25 @ 18:21:54
URL: http://mycorazon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0