GÖTEBORG KÖR MED EXTREM

Idag har vi som sagt varit och jul handlat all mat inför julen. Det blev inte lite.. Vi är liksom 9 pers som bor här just nu så mat pengen växer enormt den här julmånaden! Men det var kul faktiskt hittade massa små presenter också men lönen hade inte kommit in. tyvärr. När vi väl kom hem så var jag dödstrött vi låg vakna halva natten och pratade om gamla barndomsminnen jag och Leyla. Haha det blev en massa prat om när man började bli smått nyfiken på sex osv. Jag vill inte gå in på detalier men vi skratta och grätt samtidigt. Stackars pante som fick lov att lyssna på när vi utforskade våra barbie dockor.

Hur som helt har jag i dag givit mig en för tidig julklapp, jag var och fixa håret hos frissan var jätte nervös för att det inte skulle bli fint. Jag vet faktiskt inte vad jag ska tycka. Sedan fick jag äntligen tid för att ta hand om mina händer och naglar. Jag trodde att det skulle bli Gelé men den här kvinnan anväde sig av ett annat material som hete Extrem, hon sa att hon arbetat med alla material men helt enkelt fastat för detta. Så vi får se hur det håller sig själv har jag aldrig hört om det tidigare jag hoppas att jag hittar någon i stockholm som anänder sig av detta så att jag slipper ta bort de hela. Just nu har jag guld tippar men det är vara nagellak så det är inte svårt att ändra. Är iaf jätte nöjd de blev raka och fina!

 
Naglarna


Mina klappar från Katinka och Patrik, en tjejs dröm.
Det innehåller bland annat boddy skrub, ögonskuggor,penslar och borstar. underlagskräm, primer som gör att sminker varar längre, "sol puder" spray, brun puder, läppstift, gloss, flytanfe liner två perfymer och en DK handduk med mera.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0