GÖTEBORG

Hej!
Idag vaknade jag vid halv 6 och fick verkligen skynda mig för att min  kära morbror ändrat tiden en anning. Han skulle heltplöttsligt vara utanför mig med bilen kl 6! Jag stressa som fan och hann inte äta min frukost med älsklingen innan. Men men nu är jag framme resan gick överraskande snabbt, det var bra det. Oh vad jaghar saknat min söta lilasyster hon är verkligen guld för mig. Ska strax ta o mysa med henne lite och innan jag åker ska jag överraska henne med en "syster dag" bara för oss.

Min älskling spelade fotbollsmatch i dag vet inte vilka han mötte men de vann med 10-0. Sedan fick Jaime också en vin flaska för bästa spelare. Jag känder mig som en stolt fotbollsfru nu. Grattis älskling!

Nu ska jag gå o fika med alla innan morbror drar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0