HELLO

Idag var det som sagt dags för jul shopping med Hedvig, det blev lite tidigare än vad vi planerat eftersom Hedvig redan var klar med de hon skulle göra innan, Så det var bara för mig att slänga i mig någon smörgås och springa till tåget :P Inte riktigt så, men nästan!

Det var iaf jätte mysigt, det var för länge sen vi "hängde" utanför skolan nu för tiden är det så mycket annat man poängterar, det är inte längre bara bästa kompisen liksom. Men det var iaf jätte kul, jag är klar med alla julklaparna nu, alla utom till Jaime men till honom köper jag sist när jag är i Göteborg, vi får fira en mini jul när jag kommer hem igen istället. Det blev iaf en massa kassar och jag är riktigt nöjd med det jag fick med hem, kan tyvärr inte visa något eftersom mamma och Co läser här.
Både jag och Hedvig hittade också klänningar! Hedvig var på jakt efter en till ett bröllop hon ska på imorgon och jag föreslog en affär och där var den "perfekta" En svart fodral klänning med en skit fin rosett på, 30% också somliga har tur! Jag själv fick till slut min fransklänning sista exemplaret kvar, i min storlek gissa om jag blev glad? Men jag börjar faktiskt tveka lite nu... Jag hitta nämligen en annan efteråt en spettsklänning och eftersom jag inte sätt så många spetts klänningar den senaste tiden så tror jag att den kommer att stika ut mera. Den kostade en hundring extra vilket inte var så farligt, 700kr? Jag vet inte vad jag ska göra åhh jag är så kompliserad ibland. Jag ska nog åka in och pröva den imorgon ändå.

 
MMM JAG VILL HA JUL NU NU NU


Imorgon har jag och Hedvig redovisning på vårt lilla projektarbete som vi slutförde tidigare i veckan, jag är skit nervös men det ska gå bra. Önska oss lycka till! Nu ska jag väcka min bakfulla pojkvän och be han lägga sig normalt i sängen, sen sk ajag faktikst sova jag med.


PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0