IDIOT

VARNING SKIT TRÅKIG BABELTEXT!

Jag är en idiot! Jag har varit hur glad som helst i dag kanske lite trött på väg hem från skolan men ändå på rätt så hyfsat humör. Men NEJ när jag kommer hem då smäller det. Som jag nämnde tidigare så julstäda jag igår bytte gardiner och så vidare.. Och idag var Jaime hemma så jag tänkte att han skulle vara gullig och tänka på mig och fortsätta det hålla fint underdagen. Vissligen lämna jag lite smuts tvätt på glovet när jag gick och en tv kopp men det är väl inte svårt att ta bort, eller?! När jag kommer hem så sitter han och spelar fortfarande med myss kläder. Ingen säng bäddad och inga kläder borta från golvet. Efter en lång dag i skolan plus en mage som säger mat kan jag inte säga att jag är det snällaste då man kommer hem till ett rum somman trodde var fint! Jag blev arg, och hormonerna lekte så tårarna kom också "varförkan du inte bara plocka bort hur svårt kan det vara!" Sen var vi inte samsnågot mer för dagen..Det var meningen att jag skulle följa med och storhandla men Jaime ville inte ha min "hjälp" längre. Så nu sitter jag här och tycker synd om mig själv, ångrar mig väl lite det kanske var för mycker mamma ryck i mig? MEN ändå så tycker jag att jag hade rätt.

   


Fan jag vet inte vad det är med mig just nu,speciellt i jul tider jag blir gnällig på allt. Allt ska liksom vara perfekt men när det inte är det så blir jag arg. Men jag vet själv hur jag är och jag förtsår andra men jag kan inte låta något vara stökigt och bara ta det lungt hemma? Det ända somkrävdes var att bädda och plocka undan det går på ett par sec!? Fan alltså jag gråter för allt just nu känner jag. Jag börjar bli fjortis igen nej men på riktigt jag är inne i en jätte känslig period och ibland så känns det tyvärr som om det ska förstöra allt. Jag känner att jag går honom på närverna när jag gråter så där för ingenting och sen så blir det bara värre eftersom jag förstår det själv och få gråter jag för att han tänker att jag är knäpp osv.. HAHA fattar ni?

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0