JAG ÄR VÄRLDENS LATASTE

Det blev ingen shopping eller prövning av jeans i dag jag har bara pluggat och sedan legat i sängen och kollat på tv som en riktigt deprimerand tjockis! Men hur kul är det igentligen att åka i väg och pröva jeans helt ensam. Jag gör det hellre i morgon då jag redan är i stan iaf. Nu har jag även läst klart hedvigs uppsats som jag ska opponera på, det är inte de enklaste kan jag lova! Jag har ju varit själv hela dagen eftersom Jaime jobbat hela dagen och jag kan lova att man verkligen får möjlighet att rensa hjärnan.

I dag rensa jag ur alla mina gamla lådor och även de gamla tråkiga minnerna som fanns där. Sen passa jag på att titta igenom alla mina foton jag framkallat. Det börjar bli en hel del nu men jag är så ledsen för att många försvunnit. Gamla minnen är så underbart tycker jag. Utan alla dessa minnen från förr skulle inget vara som det är nu. Utan de gamla minerna så skulle jag vara helt värdelös, nästan iaf. Jag ångrar inte mycket från den så kallade "då tiden" jag är tacksam över den, sen kunde man gjorde vissa saker smidigare och kanske öppnat ögonen lite då och då. Men någonstans är det viktiga att man ändå är här i dag. Jag tycker inte man ska glömma gamla minnen men man kan ju självklart lägga dem bakom sig. Framtiden är närmare än vad man tror och jag tror att man behöver mycket av sitt gamla tänkande för att lyckas i framtiden. tex förrut så var jag inte rädd för något jag gjorde det som fall mig in och jag tog konsekvenserna.. offtast iaf. Om jag vill lyckas i framtiden så måste jag göra det som faller mig in och tro på det. Dessutom skita i vad världelösa människor tycker om mina val. Så var jag för nu lyssnar jag mer på omgivningen och tänker tvåå gånger vilket också är bra, men om man tar lite av "då carro" och blandar med "nu carro" så blir det någ bra. Jag har planer med mitt liv och jag kommer absolut inte köra på som alla andra vill att det ska vara. Jag vet att jag kommer lyckas även fast jag kanske inte gör på "rätt" sätt. Jag kommer bli det som jag vill och jag kommer göra det i ordningen som jag vill. Mitt första mål är defenetivt inte att sätta mig i skolan igen. Men det tar ett tag att slutföra de jag vill också.


JAG LÄNGTAR TILLS ATT JAG KAN BÖRJA LEVA MITT EGNA LIV TILLSAMMANS MED JAIME, DÄR VI KAN DELA VÅRA SYNPUNGTER MED VARANDRA UTAN ATT NÅGON KAN KOMMA OCH SÄGA TILL OM NÅGOT. KAN INTE SKOLAN TA SLUT NU SÅ JAG KAN BÖRJA DE LIVET NU NU NU!


Kommentarer
Postat av: obesegrad

Tss.. du kan inte vara så lat när du skriver så där fylligt! :)

2008-12-14 @ 23:34:27
URL: http://obesegrad.blogg.se/
Postat av: caroline

Haha tack söt ! Men jag är ganska lat faktiskt. ;)

2008-12-15 @ 12:15:13
URL: http://cdailylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0