LISEBERG

Det har inte varit en lungn dag i dag ett massa springandes i affärer. Jag bokade tid för hår och naglar på måndag, så då blir jag fin igen weeeei =) Vi har varit på liseberg idag jag älskar verkligen deras julmarknad det är så romantisk, jag hade verkligen velat att Jaime skulle vara med blev typ sur på alla som höll om varandra där. Jag tog ej med kameran eftersom att det är jaimes egentligen, så jag  tog lite bilder på mobilen....som inte blev så bra. Men några blev okej iaf jag ska lägga in dem så snabbt som möjligt. Ni som åker förbi Göteborg nu i vinter borde svänga förbi det är verkligen underbart. Gröna lunds är ingenting jämfört med det, tyvärr. Jag hitta öven en del julklappar bland annat honung med lemon och citron smak, badbomber och en fot masage grej till mamma från Jaime.

När vi kom hem hade Leyla och Sari fixat med maten det blev tacos, gissa om jag blev glad! Nu har jag fått masage av min kära syster och ska njuta med en kopp thé alldeles stax.


HOPPAS NI HAFT EN BRA DAG

Puss Carro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0