LOVELY

Som rubriken lyder,underbart! Jag kom nyss hem från en mist sagt uttråkad och jobbig skol/arbetsdag. Jag skojar inte jag halv sov till och med på matte lektionen i dag. Så jävla trött har jag inte vart på länge. Men jag kämpade igenom hela dagen, jag är så duktig! Fick göra samma sak på jobbet i som i går ringa på påminelser vilket är ganska så enkelt men ändå  extra svårt. Det roliga var att jag ringde för Rädda barnen och helt plötsligt är det min föredetta granne jag prata med, haha det var riktigt kul faktikst.

- Hej mitt namn är Caroline Brantsberg jag söker Katarina?
- BRANTSBERG?!?!
- Öhh ja?
- Hör du inte vem det är unge?
(jag blev ass rädd, men sen kolla jag på llistan igen)
- Men är det förinehelvete inte KATARINA! HEEEEEJ!

Min chef hon glode på mig med femton ögon hahaha. Men det var lite kul, har saknat dem som fan och helt plötslig så fick jag prata lite med henne. KUL!

---------------

Nu när jag kom hem var jag iaf skit trött, eller jag är fortfarande så jag bestämde mig för att sköta om mig själv lite grann eftersom Jaime är på KRYSSNING me jobbet.. Så nu har jag haft choklad ansiktsmask, vaxat ansiktshået, slarv noppat brynen och kletat på en massa brun utan sol från Mary key som jag fick hem i dag. Får se om det blir någon färg av det. Jag luktar så gott iaf!

Nu ska jag ta en smörgås och lite te sen blri det nog att somna för jag och Hedvig har en stor julhandel dag imorgon! dessutom ska vi/jag på klännings jakt! Vi får se hur det går=)

Mamma hade tydligen hittat en fin silver eller guld fran klänning från någon butik i göteborg som hette pepper (tror jag). Får se det kanske blir någon av dem. Vem vet!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0