LUCIA MOVIE NIGHT

Ja nu var det lucia igen, mysigt för nu är det inte långt kvar tills julen är här. Jag har en sån otrolig "hem längtan" till mamma och syster nu så att jag vill spricka. Alla paket som ska med till mamma är nu inslagna och nu väntar jag bara på att fredag ska komma! Kan inte fatta att jag ska vara utan Jaime en jul till det är helt galet! Jag kommer sakna ha som bara den önskar han kunde följa med.



Gårdagen var bättre än planerat! Jag vann på bowlingen över min chef hennes syrra och Guvstav som lekte så ball. Gissa om jag fick luft! Haha. Men efter bowlingen drog vi och åt pizza på birka pizzeria. Dem gjorde rätt så goda faktiskt men det var bara det är pizza plus stvå stora öl gjorde mig lite för mätt och lullig! hursom efter maten så åkte jag mot fridhemsplan och mötte på min käraste som var på nivå. Vi tig oss till vällingby och såg tre skit bra förhandsvisningar. Vill ni veta vilka filmer det var? Jag höll mig vaken men mittersta filmen var så mörk så ögonen orkade inte mer. Men sista var grymt rolig.Det var faktiskt skönt att inte vara istan mera utrymme för ben och inte lika lång kö under paouserna. Vi kom hem vid sju tiden och då var det bara hopp i säng, men Jaime fick gå upp lika snabbt, då han var tvungen och jobba. Han slutar vid 17 tiden i dag så tlls han kommer ska jag hinna plugag och städa lite så han får lägga sig i ett rent och städat rum!

Juste gårdagens höjdpungt det var när min chef rammla på bowling bannan hon kan göra bort sig på ett så roligt sätt hon. I love!

  
Bilder från make up store tagna av Kim http://inspire.webblogg.se/

Kommentarer
Postat av: Sofia

tack tack :D

2008-12-13 @ 17:08:25
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0