MÅL ELLER DRÖMMAR?

Minna mål/drömmar


* Jag ska innan år 2011 ha ett par silicon tuttar
 Om jag inte fått barn då.

*Jag ska vara en ung mamma

* Jag ska bli barnmorska (tror jag just nu iaf), men det ska vänta ett till två år innan jag börjar med det

* Jag ska bo ihop med Jaime i vår egna lägenhet inom ett år <3

* Jag ska ha bytt jobb och fått en mer stabil inkomst, ett år efter studenten

* Jag ska ha åkta utomlands en gång till med min älskade innan vi får barn

* Jag ska gifta mig när jag och Jaime varit tillsammans i minst 7 år han har inget val

* Jag ska komma i mina gamla jeans tills nästa sommar

* Jag ska fortfarande vara rökfri?

Denna lista kommer jag säkert att skratta åt om ett tag men jag hade alvarligtalat bara haft de här tankegångarna idag och så har jag suttit och kollat på bröstförstorningar i typ två timmar :O Ska sova nu, det är jobb och redpvisning i skolan i morgon. Listan fylls väl på säkta men säkert

LOVE

Kommentarer
Postat av: Dilek Isabelle

Härligt med drömmar! Vad bra att du slutat röka, duktigt!

2008-12-16 @ 00:30:57
URL: http://izmir.blogg.se/
Postat av: aa

Barnmorska.. som mig, vi kan plugga tillsammans älsling! :)

2008-12-16 @ 11:40:30
URL: http://alexalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0