MELLANDAGS REA...

Mellandagsrean var inte SÅ "galen" i år tycker jag, inte här i götet iaf. Det kryllade av människor men rean lyste inte upp något specielt tyckte jag. Kanske har Leylas mamma rätt som säger att man bör vänta till januari rean, vad tycker ni?
Jag vet inte kanske var jag lite för hajpad på att handla något, men jag hitta lite saker. Bland annat ett par siden handskar till nyår, lösögonfransar, mössa, gell för att reparera mina naglar, glitter och ett armband. Sedan så köpte jag Jaimes julklappar, mer om dem får ni veta när han fått klapparna. hade jätte gärna hittat en tunare jacka typ en fusk päls eller skinjacka och en plånbok men det kanske kan vänta till nästa månad..

 

Nu har jag har suttit i en timme nu för att försöka fixa till mina förstörda naglar men det gick inte så bra trots att jag lagt på nytt material och försökt att fila bort så mycket som möjligt av bubblorna. Så syns det ändå det känns inte alls kul det här. Men jag har iaf fått alla pengar tillbaka frisör ägaren gjorde exakt som hon skulle hon lyssna på kunden! Så det kommer garanterat bli nya naglar hemma i stockholm. Kanske dessa håller under nyår så kan jag göra nya där efter. Nyårs palnerna går framåt men inget är bestämt än så länge så vi får se. Hoppas på något kul bara.
I morgon blir det lerum badpalats, bra för hela kroppen! 

Nu kom mamma hem och nu ska spel spelas!


    Min goda lunch från idag!

Kommentarer
Postat av: michelle

Bra fynd du hittade ! Själv hittade jag själv en del på REAn ! Checa min blogg och säg vad du tycker ! Min kommer nog inte bli så bra som din haha Puss <33

2008-12-26 @ 23:51:58
URL: http://baramichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0