MI AMOR



Jag kan inte somna jag har så mycket kärlek i mig just nu som bara vill explodera ut över mi amor.. Jag har nyss suttit och smsat med honom och jag kan knappt vänta tills jag kommer hem! Fan vad det är underbart att vara kär, att ha någon som man verkligen känner att man kan dela allt med. Någon som lyssnar och någon som man helt enkelt känner sig trygg med. Men framförallt någon som man har roligt tillsammans med. Jag längtar efter alla roliga saker jag har att tala om för honom. Vår lilla bebis där hemma hon kommer säkert bli överlycklig när jag kommer hem hon med. Det känns bra det här ändå man måste vara ifrån varandra ibland för att känna den här sortens längtan, jag längtar ju efter honom när jag är i skolan och på jobbet med men det här är anorlunda, ett förhållande behöver det.
Oh jag undrar om han ens blir glad för sin julklapp, haha är sååå nervös. Kom och tänka på att jag måste köp något till bebis katten också innan ja åker hem.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0