MONGOLISKT OCH DIOR

Hej min kära blogg, jag har nyss kommit hem från en underbar middag tillsammans med familj och gudmor. Jag har verkligen saknat min gudmor hon är allt underbar hon. Maten var grymt god jag hade längtat efter mongoliskt jätte jätte länge. Men det här i Göteborg är verkligen inte dessamma som den hemma i stockholm. I stockholm kan man vällja på allt möjligt buffen är liksom lång och det finns en massa olika fisk sorter här fanns bara räkor tex. Men men jag är nöjd jag fick ju träffa dem efter ganska så länge. Desutom har det hänt lite tråkiga saker för min gudmor och man  så det var kul att man fick ut dem iaf.

Vi satt där ganska länge kl är nio vi sågs kl fyra :O julklappsutdelning blev det ju också. Jag fick en helny sminkväska allr de gamla kastades och desutom fick jag väldigt exklusiva dior smycken som kan bli väldigt värdefulla om ett par år. Jag är så ledsen att jag inte har kameran! Alltså varför hämtade jag inte den. oh jag blir skit sne på mig själv det finns så mycket jag hela tiden tänker att jag vill visa er och inte minnst framkalla själv! Snacka om tråkigt med en jul utan fotton. Som tur är har Leyla en kamera iaf så jag kommer låna den ska göra det från och med nu!

I morgon ska vi åka och stor handla inför julafton all mat ska inhandlas. Så det blir att kliva upp tidigt. Sedan så ska jag till frisören klippa mig och fixa naglarna. Nu behöver Hedvig bara bygga på dem igen innan nyår det klarar hon =) Jag har slutat röka så hon lovade att ordna dem för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0