NY ÅRS FIX

Hej älsklingar!
Jaime har nu gått till jobbet vilket innebär att jag har haft tid att städa en massor, vi fick satin säng kläder av mamma som jag nyss bytt till, de är underbara. Nu ska jag snart börja fixa med mina naglar, jag filade på den väldigt mycket i går så två st ramla av! Det är inte min grejj det här men det ska nog går bra visar resultatet sen! Jag sa ju att jag skulle lägga ut bilder på alla fina presenter från i går. Men jaime har ju allt han fick på sig, så jag får visa det senare om han låter mig sitta vid datan de vill säga.. Jag har tvingat ut honom i kväll vi ska ut och jogga!

Efter att jag fixat de viktigaste inför nyår så som naglar och ansikte så ska jag nog möta upp sandra på en fika! Det var länge sen jag träffa henne, har saknat henne en massa! Nu måste jag skynda lite vet inte när hon hör av sig.



HEJ SÅ LÄNGE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0