ONSDAG

Natten till i dag satt jag uppe alldeles för länge och dels tänkte på saker som jag faktiskt vill göra i livet och hur jag vill göra dessa de vill säga i vilken ordning. Jag kan inte säga att jag kom fram till något speciellt men det kommer väl med tiden. JAg vet iaf att jag just nu vill bli barnmorska, men när jag vilken typ vet jag inte, jag vet att jag vill bli ung mamma och med vem, men när jag vart vet jag inte. Jag vet att jag måste jobba minst ett år innan något av ovanstående sker men med vad? Det är mycket frågeställningar man har i huvudet nu, nu när det faktiskt är dags att ta det här stora steget ut i livet, som faktiskt bara har börjat. Mamma och Danne jag gör ännu ett försök att önska mig silicon tuttarna.

Hus som helst jag somnade iaf till slut av att jag spelat för mycket the sims och ögonen orkade helt enkelt inte mer! kl hlav sju ringde även klockan och det var dags att gå till skolan. Det var en lång dag, fan och helt onödig men men närvaro är alltid bra. Efterskokan så tog jag och Mathilda ersättnings bussen till stan och hon åkte och mötte sin pappa, medans jag åkte tilol tensta och hämta ut mina drömmar från nelly.se, klänningarna var skit fina dok var den ena lite stor men det går och fixa! Kl sju så åkte stackars sjuka jaime och jag in till Kista där vi även mötte upp Mathilda, Kim och Nicole det skulle vara stan dup komiker på Röda rutan och jag var självklart dit bjuden av Fadi <3 Då fick mina älsklingar haka på. Fan va trevlig vi hade, först blev det ett par öl och sedan även en kötbit och pommes det var skit gott! Komikerna var jätte roliga och jag fick mig ett par goda skratt tillsammans med de underbara. Maria och Anneli hade också blivit dit bjudna så det var ju trevlig att få se Maria! 

Nu är jag i alla fall hemma lagon rundan om fötterna och ska faktiskt för en gångs skull inte spela the sims. Jag vill sova vakna i god tid ta en dusch och åka i väg imorgon, för som sagt är det min "vara ledsen dag". Ett år sedan min älskade  morfar försvann från oss. Jag kommer troligen lägga in ett lite jobbigare inlägg i morgon. Som ni absolut inte måste läsa. Denna blogg är som sagt för att jag ska kunna skriva av mig om det behövs men även få dela med mig av roliga minnen. Något posetivt med morgon dagen är iaf att jag är med bjuden på en make up store kväll med Kim och Hedvig får se hur jag mår men jag tror att det kan vara bra att inte vara ensam hela dagen och gråta. Så dte lär bli kul hörde att man kan vinna priser och att man får rabbat på en massa smink och produkter!




BILDER TAGNA FRÅN KIMS BLOGG

Hör av mig i morgon PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0