SAKNAR MIN FAMILJ

Haha en dag har gått och jag saknar min älskling och min lilla katt som bara den! det är helt sjukt, tänkt när vi får barn jag kommer aldrig ens klara av att vara ensam några timmar utan min familj. Det är verkligen jobbig, jag tror att det är de för att det är så långt borta. Men när jag var i grekland var det värre! Då kunde man inte ens prata med varandra. Ett sms om dagen det var sjukt. Samtidigt är julen något om ska vara romantiskt och mysigt med familj och med de man älskar men min egna lila familj är ju inte här :( Inte nog med det har jag inte ngra pengar på telefonen just nu och jag har ingenlust att gå ut och ladda på den just nu.. Ska göra det i morgon älskling jobbar ändå och jag ringer han ikväll istället. Det är galet hu rmycket man kan sakna någon, jag saknar honom som första gången jag såg han. Det rä sjuk hur mycket kärlek det faktikst går att känna!

Det var egentligen menningen att vi skulle ut och göra stan osäker i dag men det blir inte så Leyla och Pante har inte handlat klart klapparna och måste använda pengarna till viktigare saker än att dricka. Så det får bli den 25:e istället det funkar för mig.

Så i dag har jag degat i soffan som en flodis exakt så som det ska vara när man har jullov!? Och i kväll blir det en massa spel och det funkar ju att festa här med. Jag och syster har även bestämt att dra ifrån tajkon familjen nästa fredag och gå på bio det blir rallybrudarna vi sponsars tror vi.


Ha en trevlig kväll kanske kommer in senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0