SKRIDSKOR

I dag fick jag känna mig som dem på stjärnor på is! Var nämligen och åkte skridskor med min lilla idrottsgrupp i skolan nu på morgonen. Hedvig var självklart också med jag tvingade henne! Och det var tur det för det var riktigt kul faktiskt. kände mig som lilla bambi när han ställer sig på isen för första gången, det var trots allt minst 8 år sedan jag åkte man glömmer bort hur det går till. Haha var så rädd att jag skulle rammla och skämma ut mig men efter ett tag gick det jätte bra jag var nästan lite duktig också. Eller vad säger du Hedvig? Nu har vi iaf övat lite och kan dra med resten av gänget, då lär vi ju vara bäst? Eller inte...

Hur som helst i dag ska jag bara plugga och packa klart det sista för morgon dagen då åker jag och firar jul med mamma och resten av familjen tajkon. Det ska bli intressant! Jag tror att jag kommer framstå som en riktigt häxa ni som känner mig vet vad jag mennar, det är lite inneboenden som mamma varit snäll emot, lite för snäll tycker jag och de ska allt få veta vad jag tycker! Får väl skit för detta inlägg också sen, men, men det skiter jag i faktiskt.

I kväll ska jag göra lite exta gid middag det blir tacos man måste ju slå till innan man åker. Jaimes syster kommer också så det blir trevligt . Jag längtar jummmie!

JAG BJUDER PÅ LITE BILDER FRÅN DAGEN:


KUNGSTRÄDGÅRDENS SKÖNHET?     
   


VI ÄR LITE RÄDDA HÄR


JAG
 

HEDVIG



SÖTA VIST ?


Det finns mer vi var ju på julmarknaden sen och där hitta vi goooda munkar, kommer väl lite bilder i mellanåt. nu sk ajag vila lite innan jag börjar plugga.

Kommentarer
Postat av: kim

Va söta ni är :)

2008-12-18 @ 18:46:47
URL: http://inspire.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0