SÖNSDAG

KAMERAN ÄR TILLBAKA SÅ NU BLIR BLOGGEN EN ANNING ROLIGARE...HOPPAS JAG!

Tog en jätte fin bild på Nala i morse då hon absolut skulle ligga i present påsen! Men jag hittar inte sladden till kameran så jag får överföra senare. I dag har jag julstädat bytt till röda gardiner och lagt upp lite belysning så som tex ljus. bytt lakan som jag alltid gör på söndagar och så har jag ju självklart dammat och damsugit! Jag kom på en sak jag har ingen jul stjärna hur dåligt är inte det?! Inte en sån där ljusstake heller som man har i fönstret. Det måste jag köpa till nästa jul.

Nu ska jag ta en ducsh om jag lyckas dra mig från The hills. Sedan blir det stan eller kista om jag inte blir lat måste hinna med filosofi läxan också!

LOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0