SPEL TIME

Jag vet inte vad jag gör med mitt ansikte.. Jag försöker ta hand om det tvättar av med smink rengöring varje kväll, tvättar ansiktet ordentligt på morgonen användes bra produkter och krämer för att inte torka ut huden eller feta till den. Men trots min nogranhet så kan inte jävuls äckel finarna dycka upp, under de mest onödiga stunderna. De syns inte, men det stööör mig. Kan någon gullig läsare ge mig något råd tack?
Jag kom på att jag varit lite fett den här veckan julmat, ost, chips kan det kanske vara boven i problemet?
Kanske de kanske.

Tittade nyss på andra programet av körslaget det var ju riktigt bra. Har inte riktigt bestämt mig för vilket lag som ska få min röst, men det hänger på Nane. Göteborg åkte ut det var ju bra tycker jag för de var inte bäst.

Nu blir det spel. Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: rebecka

Kikar in.. fin blogg! :)

Modeintresserad?

Spana in mina senaste fynd i bloggen.

Kramis

2008-12-27 @ 22:21:39
URL: http://rrrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0