UNDERBARA JUL

Detta gick fort maten är nu smällt och påproppad med ännu mer gott så som goda ostar päron och korv. Julen här hemma har faktiskt inte varit annat än underbar. Vaknade tidigt och åt en god julig frukost med julgrött och allt det andra som hör till. Sedan börja mamma med maten vi andra satt oss framför ronja rövar dotter, hon är söt hon. sedan hjälpte jag mamma med revbenspjällen och prinskorvarna jag tog även äran att göra en dunder god sallad! Maten kunde inte bli bättre, vad man har längtat. Som tur är har man några dagar kvar att både äta och fira!

Kalle anka missa väl ingen familj i år heller måste säga att jag bara hatar fågeln som sytör kalle anka mer och mer för varje år! Han stöööör mig verkligen. Men allt blev lyckat iaf allt utom att jag inte hann se "Kan du vissla johanna" Jag verkligen älskar den men det blev inget i år maten väntade.

Efter maten så var jag julklappsutdelare det tog rekort låg tid för oss detta år, vi var tre extra runt grannen men även mycket mer klappar till alla. Jag blev otroligt glad för allt jag fick....nästan vissa saker generade mig mest, som när jag var tvungen att öppna en viberator framför Co. DET ÄR INTE SANT TÄNKTE JAG. men utöver det så fick jag en massa fina underkläder, pengar , present kort, praktiska saker så som shampu och dusch krämer det är alltid bra, ja köper ju sånt själv så nu har man för ett tag! Sedan fick jag inrednings prylar ljus osv. kaffe bryggare och mixer till kommande lägenheten! Andra present kort och som inlägget längre ner visar en massa smink och hudvårds produkter! Jag är super nöjd.

Nu har hela kvällen engnats år sällskaps spel och sing star! Jaqueline vann över alla.. förvånade? Näää.

HOPPAS ATT NI HAFT EN UNDERBAR JUL NI MED, MINA KÄRA VÄNNER OCH LÄSARE!





Bilder på allt kommer in i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0