UPPESITTARKVÄLL

Huset har varit i ful gång hela dagen, jul skinkan är färdig, rostbifen och jansson likaså. Jag och syran gjorde köttbullarna och jag tror de blir dunder bra!
 Det luktar jul i huset kan man lungt säga men ännu är det ingen snö som faller utanför fönstret här i göteborg. Trots allt det fina jul pyntet och julskinkan jag längtat efter, så finner jag faktiskt inte julkänslan. Jag som faktiskt längtat så den senaste tiden. Hoppas hoppas jag vaknar pigg och glaa i morgon. Det lär ju bli så iaf =)

Nu är uppesittarkvällen slut för detta år och inga vinster här inte...eller ju Danne han fick bingo han vann 100 kr! det är sjukt att man sitter så många och ingen vinner. Jag var riktigt nära ett par gånger men nej. Jag finner turen i kärleken i stället! På tala om kärlek, jag tror att jul känslan inte vill inta för att älskling inte är här. Jag är faktiskt galet ledsen för det! Nästa år säger jag bara.




Men nu ska jag gå och mysa med mamma en stund sedan gå och lägga mig ni år ha en underbar jul från mig till er, och hoppas ni hade bättre tur på bingo än vi här hemma! <3

(måste bara påengtera att jag varit ute och joggat i 45 minuter tre dagar i rad och jag känner mig inte ens röksugen trots att alla röker gift 24/7 här! )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Detsamma hjärtat! hoppas du fick en bra jul i gbg :) <3

2008-12-24 @ 21:21:13
URL: http://alexalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0