TISDAG

Det var jätte trevligt att träffa Nicole idag vi gick runt i kista och tittat på allt möjligt, jag fick även höra på en ganska så arg Nicole men de löste sig på det hållet också, sedan så åt vi en god middag på Levinskys kycklingsallad med pasta och sweet chili. Det var Nicole som tipsa och de kommer nog bli mitt sallads hak. Vi hade iaf jätte trevligt prata om både de ena och det andra. Vi bestämde också att vi kanske åker på samma fest efter tolvslaget då vi bor ganska nära varandra. Vi får se hur med blir med det men de kommer bli kul i så fall.
Nicole hitta även ett par jätte fina svarta pumps enkla med otroligt fina, som hon ska få i från sin söta pojkvän. Jag köpte äntligen en plånbok jag verkligen behöver, tunna strumbyxor, svart sjal och lite smycken från H&M. Oh jag hitta en jätte fin väska på Bianco som jag tänkte köpa men jag gjorde det inte, fan va jag ångrar mig nu. Jaime hinner inte heller skit tråkigt för jag har ingen väska för i morgon och den hande varit jätte fin. Kanske hinner åka till Kista i morgon annars vi får se.

Jag pröva nyss min nyårs outfit......jag vill bara döööö känns inte alls bra längre jag vet inte hur jag ska ha mitt hår eller hur resten av mig ska se ut. klänningen var jätte fin när jag fick hem den men nu så tycker jag att den är för "söt" jag vet inte hur jag ska få till det riktigt. Oh jag önskar att fransklänningen fanns här som en räddare i nöden. Jag pröva även min klänning från förra året den kändes finare. Men jag vill inte ha samma, nej jag kan inte, inte samma iaf inte på nyår. Det blir nog bra till slut hoppas jag men det är bara de att jag inte alls är hajpad för det här, det känns som om det nya året kom jätte snabbt. Jag har liksom sista minuten planer förr var allt planert från början till slut, man fest sminak sig några dagar innan för att få det perfelt för dagen. Och nu så vet typ ingen vad de ska göra ens.
Snälla ge mig lite nyårs känsla iaf.


Detta kom jag hem med idag.


Tv.n som Jaime köpte till oss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0