JAG BLIR GALEN!

Nu har jag kommit hem från skolan jag höll inte mitt tal som det var tänkt att jag skulle, jag vågade inte hade inte tränat in det alls och det hade då bara slutat med katastrof!  Talet handlar iaf om min kära mamma och hur glad jag är att hon är min mor. Det är ett tal till hennes 40 års kallas, som jag får lov att hålla. Usssha va läskigt! Men dte är någon månad kvar så jag hinner öva lite!

Satt nyss med min uppsats och ändrade lite stycket jag har märkt att det inte alls är min stil av text det har liksom blivit kompierat och ändrat på inte alls ett snyggt sätt så jag måste sätta mig med det och ändra i stort sätt hela grejen.. Jag känner att jag håller på att bryta i hop jag vill bara kasta hela datan åt he*lve*e så känns det nu! Dessutom måste jag plugga på ett prov som jag har i småföretagande i morgon klarar jag inte G på det så är det IG i kursen. Sedan måste talet sita fint innan jag somnar i kväll. Men för att orka detta känner jag att det blir att ställa klockan och sova en timme först för mina ögon går i kors och snart riner inte tårarna bara utan den sprutar. Jag är trott  på det här, jag vill ta studenten nu! 


Det här bestäldes hem från Nelly.se i går ska lämna min klänning som jag köpte för jag vill inte ha en frans längre det kommer inte vara speciellt på nyår så då blir det en vanlig svart som faktikst är mycket festigare, den andra tog jag bara för att den va porrig, hahaha. Det blev samma pris som för fransklänningen för de båda. Men ska ändå vänta med att lämna tillbaka den ändra tills jag vet om de andra sitter bra.

  


PUSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0