MVG

Whoooou, jag och Hedvig fcik MVG i slut betyg på projekt och företagande, mitt allra första MVG det är ganska stort faktiskt. Har bara en massa VG och G annars så det fint men ett par MVG där också.. Ska ju plugga vidare också så jag måste verkligen höja mina betyg efter skolan. Men just nu är jag världigt stolt iaf. TACK Hoffman!

Fan vilken dag jag har framför mig nu är jag hemma iaf ska vila lite framför tvn och sen sk ajag jobba i fyra timmar, sedan blir det bowling och pizza och then lucia movie night! Jag kommer stressa sönder mig haha. Jaime han ska jobba i morgon också sötnos. Känner mg redan  jätte sressad hormonerna skriker och lever sitt egna lilla liv i dag. Det återstår att se hur detta slutar!


SES I MORGON


Kommentarer
Postat av: Melanie

GRAAATTTIIIS :D <3

2008-12-12 @ 14:44:56
Postat av: Sofia

Fin blogg :D

2008-12-12 @ 16:23:06
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0