VINTER KÄRLEK

Hejsan svejsan! Nu har jag hunnit både städa och måla naglarna och snart kommer min älskade hem! Har tänt ljus i hela rummet och gjort det extra mysigt för oss! Jaimes pappa firas i morgon i stället då alla är alldeles för trötta för sånt i dag. Jag är inte... Tråkigt. Men det blir nog lite tårta i dag iaf om jag könner Judith rätt =) Mmm.

Redovisningen i dag gick bra, men inte så bra som jag trodde. Hela vårt projekt förvandlades helt plötsligt till en i mängden, mycket för att många härmat och tagit våra ideer, det känns skit tråkigt. Jag mennar man kommer på något själv för att man vill vara ensam om det inte för att tio till ska ta den stoltheten ifrån en. Om man säger så här när jag gick till skolan tänkte jag MVG och jag skulle nog bli ledsen om det bara blev VG, just nu känns det som om jag inte kan förvänta mig mer än VG och jag blir nog överlycklig om det äns blir det. Det suger verkligen Hedvig och jag gjorde ett grymt arbete och dessutom slutförde vi det perfeckt. Några i klassen genomskådade jag, dem hade inte alls sålt 200 korvar och gått 6000kr i plus BULSHIT! Men jag hoppas läraren kollar på helheten inte bara på redovisningen men också hur helheten blev.


I morgon ska vi upp tidigt vi ska fortsätta städningen damsuga och torka golv, de jag inte orkade idag och sedan ska vi på Gröna lunds julmarkanad. Förra året var jag på Lisebergs med mamma och Co men Jaime saknades verkligen. Så nu frågade jag min andra halva och han tyckte  det var en bra idé.
Sen blir det firandet som jag trodde skulle äga rum idag. Pluggandet får vänta tills på söndag!

ÄLSKADE SYSTER DU ÄR DET FINASTE SOM KRETSAR KRING MITT LIV, MIN SOLSTRÅLE OCH STJÄRNA! UTAN DIG ÄR JAG INTE JAG. DU ÄR UNDERBAR JAQUELINE. JAG SAKNAR DIG SOM BARA DEN. MEN I JUL ÄR DET ÄNTLIGEN MIN TUR ATT FÅ VARA VÄRLDENS BÄSTA SYSTER IGEN! VÄNTA BARA VAD VI SKA HA DET KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0