AVSLÖJAD

Varför har alla tjejer sånt jävla temprament jag förstår inte mig på mig själv i bland. Jag kan bli helt galen jag fattar inte vad problemet är med oss tjejer. vi kan skrika bråka slåss hur mycket som helt mot den vi älskar. Varför? FLIPP. hahah jag blir dum i bland. Förlåt bebiis.

Jaja.. jag sa att jag skulle säga vem jag är . och Jag heter Caroline är 17 år fyller 18 i september. Bor tillsammans med min kille Jaime i Hjusta. =) Mer än så är det inte.., joo Är uppväxt i Stockholm i Kista tillsammans med mamma och syster. Sen, två år tillbaka flytta dem till göteborg och så nu bor jag här. =) Jag börjar till hösten i trean i gymansiet och läser samhälle media i liljeholmen.........

Nästa måndag har jag och Jaime varit tillsammans i ett helt år ! WOOOW , på helgen blir det ner till göteborg och mamma! Har inte varit där sen i påskas! MÅSTE träffa syrran. Det blir fullt hus tydligen en massa folk som ska vara där.. Men men, på måndag är det iaf våran dag och eftersom vi kommer slösa en del pengar i Götet så blir det inget stort. Vad är liksom ett år när vi ska vara tillsammans i över tio? HÖHÖ. Nej men det blir väl moserande vin jordgubbar odh grädde =) Ni kan ju gissa vad det innebär med sexiga underkläder på köpet? Jaa något sånt blir det. och så tänkte jag framkalla lite fotton på oss två som vi kan pyssla med undre kvällen och göra ett eget litet gulligt fotoalbum. Såg på smekmånaden i går och vill också ha en sånt där gulligt album!

Snart är det i väg med tjejerna ska äntligen se sex and the city filmen ! Jag som sa att jag skulle se den på premiären. Jaja.. bättre sent än aldirg! =) Ska fixa i ordning mig nu..





// C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0