Godmorgon

Godmorgon min ensamma blogg allt bra med dig?Jag har sovit hur dåligt som helst. Det är så här att Jaime han har en sån där pinne/stång som man fäster mellan två lister och bär upp sig på för att träna armarna. Och då ska man alltså stå under den och sen bära upp sig själv. Det klarar inte jag, så vet ni vad jag gör ? JAG tar sats och hoppar upp mot den så att pinnen/stången snurrar åt fel håll och lostnar! Jag ramlar då baklänges med huvud och rygg förre så jag svimmar av i någon minut! Jag var skiiit skraj, ni kan inte förstå hur det såg ut. Men när jag reste mig upp började jag att garva i stället. NU kan jag deremot inte skratta för både arm, rygg, nake mage och höft skriker efter vård! Jag tror jag fått en sprika i ryggen skulle kollat upp det i dag men jag orkade inte gå upp och ringa, så tidigt på morgonen när man äntligen är ledig? 

SEX AND THE CITY 

Den såg jag i går tillsammans med tjejerna vi valde att gå på en 19 bio i skandia. Filmen var grymt bra som ni säkert redan fått höra, men jag grätt och skrattade som en galning. Jag älskar den skulle lätt kunna se den miljoner gånger om precis som serien! Jag önskar jag hade den! =(  NI som inte sätt den ännu det är ett måste! 
Efter filmen blev det  hem till Hedvig på Söder med Nicole och Mathilda, Kim oskade inte följa med.. Så vi åkte dit och drack ett par glas vin, och jag gama chips. Satt och lyssna på sommar tider, och pratade Greklad jaaa ni vet tjej snack. Vid tolv drog jag faktikst mig tillbaka, min kropp sa emot Så jag börja traska hemåt.

Planer för i dag? Jag har ingen anning iaf. ligger fortfarande helt naken i sängen UNDERBART! =)


//C



JAG VILL VA SOM DEM NÄR JAG NÄRMAR MIG 50 ÅR SÅ GRYMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0