I<3SOMMAR

Nu är det sommarlov helt jävla underbart. Fy fan vad jag har längtat efter det här! sovmornar och bara ta dagen som den kommer. Det bästa med mitt jobb är ju faktiskt attd et räker med att boka in sig sedan så jobbar man vilken tid man vill på dagen och minst fyra timmar! Så jag kan faktikst planera mina dagar rätt bra ändå =) KÖR BARA!

Jag pratade med en 98 årig gubbe i dag på jobbet, jag tror jag gjorde hans sista år fantastiska. Han hade inte pratat med någon tjej på flera år kändes det som. Aldeles ensam men pigg och glad än då. Jag gjorde hans dag ännu bättre. I bland är det underbart att göra nytta=) Han var tacksam! Förutom detta har jag blivit velsignad minst 30 gånger i dag. Gud måste älska mig! 

Jag måste få tilllägga att jag är kärare än någonsin och att jag är världens lyckligaste med min pojkvän
 I LOVE YOU KNÄPPIS 

             

//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0