Kista centrum

Fan vad jag saknar att bo i Kista, Jag och Hedvig bodde så nära varanda kunde springa ut mitt i natten och ta en cigg. Fett skönt, nu åker man inte till söder direkt för att ta en cigg mitt i natten i pyamas?
I alla fall jag saknar Kista tiderna som fan.. Nu är det inte alls samma sak. Kista har blivit tråkigt..
Centrum suger. Jag hittade ingenting. Var där i dag och handlade lite till Jaimes mamma (Som vi också bor med). Letade efter någon söt BH och det hittade jag. Men sen ville jag ha lite gulli gull till våran ett års dag. Hittade ingenting faktiskt. EN sak bara vi har ju bestämt att inte köpa något till varandra, et här var bara en liten töntig grejj för mindre än hundra spens å vad är det liksom? Kan inte säga vad det är nu då blir det ju ingen överraskning. Om de nu skulle vara så att Jaime spanar in min blogg i smygg då och då.... Haha..

Jag har precis ätit en god middag revbenspjäll ris chili sås och massa sallad och vatten! Jötte gott tack svärmor! Sitter och funderar på om jag ska dra hem till kusinen en stund Teresa.. Vi var med varndra hela förra sommaren! Och sen jag flyttade till Hjusta har vi typ träffats fem gånger det är sjuk! men hon har ju inte direkt ring eller haft tid såå mitt fel är det inte iaf.. Haha men men i dag fick jag boka in mig så kanske kommer förbi och tar någon cigg med henne när maten smältigt och om jag orkar de vill säga..


Gammla galna kista tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0