Midsommar

Midsommar var underbar, kl 9 vaknade jag och min älskling, gick upp och åt en myssig frukost! Sen tvätta vi av oss klädde på oss midsommar kläderna och åkte till Kista och handla en massa mat till kvällen. Det blev en mysig midsommar-lunch tillsammans med tjejerna, C och A, hemma hos H (Amore kom sen efter jobbet). Efter lunchen  så gick vi till en park i söder och dansade tunt kransen. DET VAR SÅ KUL. Det var flera år sen jag gjorde det och jag verkligen skratta ihjäl mig. Lite lullig som jag var! Sen på väg tillbaka till H så var alla jätte trötta, så det blev en vila för dem flesta men jag och H var uppe och plocka iordning från lunchen och förberede middagen. Sen drog jag och mötte upp min älskling vid söder station. och så var alla där!!

Det var en underbar kväll med galet god mat och glada människor. Mycket dricka och underbara blickar från min bebii. Jag hade galet kul tillsammans med tjejerna med, vi körde "jag har aldrig" men då fick ju inte killarna vara med!  Det blev väl lite sura miner för, det men så kan det gå.. Vid ett börade jag amore och K röra oss hemmåt. K var för en gångs skull galet full och skit rolig att vara med! 

Ätligen hemma blev det myss och sen så slocknade vi båda..Nu ligger jag i söngen värsta huvudvärken jag tror jag ska ducha snart helt död.. Sen blir det midsommar latino med min Bebiis.


                                                 

//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0