Nu är det äntligen helg

God morgon min tråkiga blogg =)

Ligger här i sängen helt naken och ensam, höhö. Så himla tråkigt väder ute i dag, men det skadar inte mig är bara så jäävla glad för att det är helg! =) I dag spelar Sverige jag hoppas det blir Kungsträdgården, de skulle verkligen vara kul och se matchen där. bara det inte regnar just då.. Jag tror att Sverige kommer kvitera den här matchen. Det hoppas jag på iaf! =) Senare på kv'llen blir det grillning på gärdet tror jag underbart mysigt jag ska dok bara grilla korv har inte pengar till något godare hihihi..

I går efter jobbet åkte jag hem och träffade min älskling, han hade gjort så fint i vårat sovrum spikat upp en stor spegel och sat upp tavlan och allt. känns jätte fint nu verkligen! =)
Sen åkte vi till Kista och gick på Bio det blev the happening, en skräk film  eller thriller var det nog mer, som fick mig att tappa hakan! Alltså den var verkligen obehaglig. Den handlade om något slags virus som kommit in i New york. Och spred sig genom parker först och främst. Folk dog på dem mest konstiga sätten och man får följa med när människrona försöker kommar bort från viruset, men ingen vet vad det är, så det är skit svårt!
Det var en del i filmen som gjorde att jag verkligen hoppa upp ur stolen, det var när dem är hemma hos en tant mitt i ingenstans, hon var skit obehaglig och plötsligt blir det tyst och dem filmar mot en stor fett docka, från ingenstans dyker hon upp! Jag skrek så att hela bio salen hoppa till, hahaha!


JAG VILL UTOMLANDS NU! (ITALIEN FÖRRA ÅRET, ROM)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0