Ska/Vill göra lista Sommar 2008

Vi tar det från Juni då ganska tråkigt att läsa gamla saker.
 
18/6 Sveige spelar och jag ska vara i Kungsan och skämma ut mig

20/6 Fira Midsommar tillsammans med nära och kära

28/6-30/6 Åka till Göteborg med Amore och I , Sen har jag frågat tjejorna får se vad dem säger!
 
30/6 Födelsedags firande för kusinen som blir tonåring 13 år!

7/7 Jag och Amore firar våran ett års dag tillsammans, och då blir det förhoppningsvis något kul, Hotel och bubbel kanske? På dagen blir det iaf födelsedags firande för svärmor som fyller 52 år.

I mellan allt roliga blir det mycket jobb som tar över och ,någon mer resa till göteborg får det också bli innan Agusti.

Grilla som en galning

Fiska

Sola,Bada

Jobba

Festa

Dricka
 
24/7 Amore fyller 22 år! Och jag får lön dagen efter!! :@

3/8-10/8 Grekland tillsammans med H,N,och M kanske med S? Fan vad vi kommer ha det kul!

11/8-12/8 Tvätta och sova!!

16/8 M fyller 18 år, =( och jag är inte här ?! Fan va knas, men jag lovar att hon kommer få en pressent hon sent glömmer.

13/8-20/8 Åker till Turkiet Alanya Beach Club Doganay, tillsammans med min andra halva!! Underbart

Tillbaka till skolan, jobb och helvete efter två mysiga veckor i värmen.

7/9 Jag fyller 18 år och då jävlar smäller det! Fan vad jag kommer tycka att det är jobbig nu under sommaren!

Har inget mer o göra, kan man väl säga eller jag kommer inte på något och nu måste jag åka i väg till mitt tråkiga jobb. men först ska jag ta en villa på 15 min så jag orkar jobba till 21.00


//C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0