Tråååkigt i väntan på bebiisen!


1. Exakt ålder? 17 år och 9 månader och 5 dagar
2. Var bor du? Hjulsta
3. Bor tillsammans med? Min pojkvän hans och hans mamma
4. Husdjur? Damråttor
5. Färg på hus? Röd?
6. När är du född? 7 september 1990
7. Klass? MP06lil
8. När tar du studenten? 2009
9. Något jobb? telekomunikatör
10. När ska du sova ikväll? Sent i väntan på mannen
11. Duschat idag? Naaj bara håret höhö
13. Kramat någon idag? Jaa=)
14. Pussat någon idag? Ah i går natt när jag kom hem
15. Vad har du ätit idag? två makor och nudlar
16. Dagens klädsel? Randig midjekjol, legings, och vit line
17. Dagens smink? Mascara, ögonbrynspenna, sol puder
18. Dagens sötnos? H min bästa kompis=)
19. Dagens roligaste? Att jag tappa gardinstänget i huvudet?
20. Har du många vänner? Mänga bekanta men nära vänner njaa dem jag har hos mig nära betyder allt
21. Hur många har du kysst? Kan räkta på händerna....nästan
22. Vem kramade du senast? H och A när vi sa hej då
23. Hur många ggr har du haft sex? kan man räckna sånt det är omöjligt snälla jag bor med mannen!
24. Hur många har varit otrogna med dig? Ingen hoppas jag
25. Har du pojk-/flickvän? Jaaa <3
26. Vem pratade du med i telefon senast? Mamma
27. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Amore

FAVORIT:
28. Film? We on the night
29. Låt? Många
30. Mat? En fet köttbit med klyft potatis och rö vin sås
31. Dryck? Ramlösa alla smaker!
32. Färg? Vit
33. Stad? Rom
34. Land? vet inte?
35. Ämne i skolan? Samhälle
36. Årstid? Sommar

SENASTE:
37. Personen du tänkte på? Amore sakar han nu
38. Personen du kysste? Min sambo
39. Gången du spydde? valborg tror jag, var nära i natt
40. Gången du grät? I dag
41. Pizzan du åt? Någon vecka sedan hör i hjulsta
42. Gången du var i Göteborg? Under påsken
43. Gången du var i Sthlm? Just nu
44. Gången du var full? I går och i da när jag vaknade
45. Gången du var hög? Never!
46. Personen som såg dig gråta? Amore

ANTINGEN ELLER:
47. Svart eller vitt? VIT
48. Hund eller katt? Hund
49. Ut och festa eller hemma och mysa? Hemma och mysa
50. Tv-spel eller datorspel? Tv-spel
51. Singel eller upptagen? Upptagen
52. Lunarstom, helgon eller Playahead? Playahead :$
53. Ragga eller bli uppraggad? Inget typ :S
54. Big Brother eller Paradise Hotel? Big brother
55. Svart hår eller blont? På mig själv - just nu ljust, men jag pendlar som fan
56. Blåa ögon eller bruna? Bruna
57. Choklad eller lakrits? Lakrits
58. Göteborg eller Stockholm? Stockholm, mamma kom tillbaka!!
59. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt
60. Coca cola eller fanta? Coca cola
61. Pizza eller kebab? kebab
62. Randigt eller prickigt? Randigt
63. Älska eller älskas? Älskas
64. Leva eller dö? Leva

ANTAL:
65. Personer du älskar? Väldigt många...
66. Personer du hatar? Ingen.
67. Personer som sagt jag älskar dig? Många men få som jag tagit till mig det i från ,ett ord som ska mennas på riktigt!
68. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Fem plus en hund hahah midsommar för antal år sen! 
69. Glassar du ätit på en dag? vet inte tre?
70. Festivaler du varit på/ska på detta året? Ingen
80. Gånger du haft minnesluckor? Många... hehe
81. Gånger du varit hög? Ingen
82. Personer du saknar just nu? En :)
83. Gånger ditt hjärta brustit? en gång för mycket. men inget jag bryr mig om nu*=) Mitt hjärta är helt och älskat!

VEM:
84. Vill du kyssa nu? Min amore
85. Ska du träffa imorgon? h och A, H ska göra en tatoo
86. Sjöng du senast för? Vet inte ?
87. Hade du senast en msn konversation med? Mamma
88. Spelade du tv-spel med senast? Amore
89. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Min älskling jag längtar snart snart!
90. Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen eller ju kanske en..
91. Förtjänar att dö? Ingen det är för mycket att begära men kanske han kontrollanten som gav mig en böter på 1200kr i går
92. Vill du sova bredvid inatt? Han som jag kommer snart!

VAD:
93. Gör dig glad?
Sommarlov
94. Gör dig ledsen? Tjafs men amore...=(
95. Vad vill du helst göra nu? Äta upp min man haha
96. Önskar du att du slapp göra? Jobba i sommar
97. Vill du ha nu? hel kropps masage
98. Önskar du dig i födelsedags present? Pengar och kläder!
99. Längtar du till? Min och Amores ett års dag och Göteborg
100. Tycker du om dina betyg? Kunde inte blivit bättre ;) neee skoja bara.. fyra Vg resten tre G.
101. Ångrar du i ditt liv? Inget jag vill dela med mig av. september förra året den 11. de som känner mig vet!
102. Är det bästa som har hänt dig? Oj.. jag vet inte mycket =)
103. Hur mycket är klockan? 02.59


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0