Veckan har börjat!

Ännu en ny vecka med jobb =) Men denna vecka blir iaf ganska kort, och kort är bra! Jag kan inte sluta lee. Jag och min pojkvän har bokat värsta drömresan! Eller det verkar som det iaf 4 stjärnigt hotel i Alanya 100 m från straden helt underbart! Jag kan knappt vänta till agusti månad först åker jag med tjejerna till grekland vilket kommer att bli galet roligt! Sen bara tre dagar efter kl 07 på morgonen åker jag och min bebis till Turkiet! Helt underbart kommer det att bli!
Just nu känns det inte äns jobbigt att jobba! För att alla pengar behövs verkligen. I dag ska jag till jobbet vid två tänkte jag ska jobba i 7 timmar, får se om jag är lika glad när jag kommer hem, höhö..


Och snart är det midsommar hur kul som helst, förra året var jag i Italien så det blev inget för mig. året innan kan jag bara minnas som underbart! Var med tjejerna på min balkong i min förra lägenhet som jag bodde i tillsammans med mamma. Vi satt där hela natte och sjöng på boten anna, och drack shots. haha vilket liv! I år blir det hem till H, där kommer hela gänget samlas, jag hoppas amore följer med också. Vi ska hämta med oss olika saker, jag ska stå för färsk potatis och gräslök med glädfil =) Midsommar maten är inte något jag verkligen längtar till måste jag säga, hade hellre grillat faktikst. Men men är det midsommar så är det! Fan va tiden går snabbt!

//C
             
AMORE 13/8-20/8 JAG DÖÖÖR AV LÄNGTAN! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0