AMOR VINCIT OMNIA

Jag är alltid varit en kärleksfull person, jag älskar kärleken helt enkelt. Jag skulle nog inte kunna leva utan kärleken och nu kan jag nog inte leva utan han som fått mig att älska den ännu mer heller. Jag drömmer om famtiden om förlovning och barn. Skulle jag inte få något av det så skulle jag vara olycklig, jag vet inte varför jag tycker att det är så viktigt. Men det är liksom så romantiskt. Tänk att få vakna och kolla på personen man älskar mest av allt, och tänka det där är min fästman. Det är så fint, det är underbart. Jag älskar allt som har med kärleken att göra, jag är ju också ledsen och olycklig ibland allt är inte alltid som man vill att det ska vara. Men när det är så här bra, när man känner alla dem här känslorna då vet man att det kommer att bli bra igen. Jag tror på det till hundra procent. Men nu kommer jag till det som stör mig mest av allt. Jaime han hatar sånt här prat, han gillar inte ens att skoja om sånt eller små prata om förlovning, som kan hända i framtiden. Han är en riktig mans man, det gör min galen för jag älskar ju sånt här! Jag är en planerare helt enkelt.



SÅ DET SÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0