ÄNTLIGEN HELG!

Nu är jag hemma från min långa dag i skolan. Har duschat och tänkte ta och vila en stund innan jag börjar fixa i ordning mig för kvällen. I dag är det iaf bestämt, det blir ut och äta plankstek med brudarna! Äntligen säger jag bara. En god bit kött och några öl med tjejerna kan det bli bättre? Det var aldeles för länge sen vi träffades allihoppa!

Jag kan inte släppa de som hände Katinka, att behöva föda ut sitt efterlänktade barn dött, måste vara det hemskaste man kan göra. Jag förstår inte att sånt händer, jag gör verkligen inte det. De är inte rättvist.

Ah nu ska jag försöka vila någon timme innan de dags att toppa luggen och noppa brynen.



Kom och tänka på en sak jag älskar verkligen min älskade Jaime, och jag är överlycklig att jag har han, viste ni det kanske ? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0