EN TILL VARNING

Efter en hysterisk natt så vaknade jag i lördags och jag var absolut inte gladare då inte. Jaime försökte prata men jag kolla inte ens på honom. Det här får inte hända mer, det är inte kul att nästan varje gång man har drukigt ska det blir tjafs. Nu får det vara slut på det kände jag. Jaime gick till jobbet den dagen utan en "hej då puss". O jag bara låg i sägen och titta på tv. Åt nudlar och gamade pocorn, jag var fett sur jag kunde inte släppa det! Han sa så dumma saker bläääh!
Han kom hem sen med en stor bukett rosor i handen, och hade till och med dragit någon timme tidigare från jobbet. Självklart kom det fram ett litet leende, han förstod iaf att han gjorde fel right?  MEN jag var ju tvungen att vara lite sur mer, bara någon timma mer. Och så blev det jag tala om vad jag tyckte och han höll med. kvällen slutade i varandras armar där vi somna gott.

I söndags kunde verkan han eller jag sova, Jaime vaknade kl 6 på morgonen ny tid och jag vid 9?! Vi gick upp och höll söta Videl, Mia och Svärmor sällskap vid frukosten. Sen gick vi isäng i gen någon timma. Men kl halv tolv vaknade jag, vi skulle ju till Barkarby, och leta present till min syster. Det blev en helt del tittande i butikerna. Men inget till Syrran, vi åt också middag där på Mangal kolgrillen det satt bra=)  Sen var vi på ikea vi ska göra om vårat badrum golv o väggar så vi köpte lite ny inredning, och en ram och handtag till våra byroer.

I dag är det är tvätt dag vi ska ju åka till göteborg snart och ingenting är rent. Sedan ska jag horjobba. ORKA

       



VIDEL,MIA, VIVI O ALEXI ska åka till Chile i sex månader, I gonna miss you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0