FINASTE

Igår var inte den roligaste dagen i mitt liv iaf inte på dagen. Somnade alldeles för sent och var tvungen att dra till skolan skit tidigt kändes det som! När man väl är i skolan så är läraren inte dära. Men vi var duktiga ändå jobbade på som gallningar, men man hade ju önskat att man viste om det, hade hällre pluggat på hemma idag när jag ändå är ledig. Saken är den vi gick på piss teater vid 19 tiden, med svenska klassen den sög! Vi har redan läst hela pjäsen men att se den på teater gjorde inte den bättre, utan bara sämre. Jag är besviken, och desutom fick vi lov att sitta där i 3 och en halv timme?!?! Kom hem vid kvart över elva typ om inte senare minns inte.

Men min amore gjorde kvällen underbar ändå! Han låg i sängen och vänta på mig, vi drak te och myste till solen gick up känns det som. Spelade en massa the sims också, haha vi byggde grymaste huset, som jag ska möblera klart nu! Jag är en riktigt torsk för min älskling skulle kunna göra allt för honom." Hoppar han hoppar jag", jaaa ungeför så jag döööör för dig Jaime! Fick hem världens finaste skor i går också som han hade lagt undan åt mig, han viste att jag ville ha dem så gärna så innan dem tog slut köpte han dem åt mig. Men jag ska självklart betala det till han. Men att han köpte dem gjorde mig super glad!

Idag vaknade jag vid 12 och skulle träna lite på min träningscykel. jag orkade i tre minuter. Jag vill inte ens prata om det, jag suger på att träna jag är så himla otränad. Jag måste komma på någon träningsform som jag tycker är rolig. det är bara de att det känns som om jag inte har tid.

Jaa jaa nu måste jag äta något har fan inte ätit frukost ens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0