FREDAG

Wuuuuhuuu! Det är äntligen fredag helg snart, YES jag är så förbaskat glad för det. För vet Ni/jag, jag sööör att skoltrötthet och jobbtrötthet och sömnlöshet! Inte nog att det är helg utan det är lov också =) Men två dagar ska jag jobba iaf sen blir det Göteborg och antagligen en hel del plugg....Det är en massa prov som väntar inför veckan efter lovet.... Men men, i dag blir det nice jag och Hedvig plus några till ev ska sätta oss på något mysigt tappas ställe och ta några drinkar mot kvällen. Skönt att äntligen kunna göra något iaf. Det ska bli kul tror inte dte blir något festande efter, men hey ingen har sagt aldrig!


Nu ska jag fixa håret sen dra till skolan, undra om det blir mina nya favorit skor i dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0